Maliyyə lüğəti

Şrinkflyasiya nədir?

Şrinkflyasiya nədir?

“Kiçikflyasiya” anlayışı ilk dəfə 2009-cu ildə britaniyalı iqtisadçı Pippa Malmqren tərəfindən məhsulun qiymətini saxlamaqla onun ölçüsünün kiçildilməsi prosesini izah etmək üçün istifadə edilmişdir.

Təcrübə adətən şirkətlərin inflyasiya ilə üzləşdikdə xərcləri azaltmaq məcburiyyətində qaldıqları makroiqtisadi mühitdə baş verir.

Büzülmə necə işləyir?

Daralma nə deməkdir? Sadə dillə desək, daralma inflyasiyanın gizli forması hesab oluna bilər. Srinkflyasiya şirkətlər tərəfindən inflyasiya ilə mübarizə aparmaq üçün istifadə olunur və müştərilərə dərhal aydın ola bilər.

Büzülmə şəraitində məhsulun qiyməti dəyişməz qalır, lakin miqdarı azalır, bu da şirkətlərə inflyasiya səbəbindən çəkməli olduqları yüksək xərclərin öhdəsindən gəlməyə imkan verir. Məsələn, bir qutu südün qiyməti dəyişməz qala bilərdi, amma içindəki südün miqdarı azalır.

Bəzi hallarda məhsulun keyfiyyəti daha yüksək xərclərlə üzləşə bilər. Shrinkflyasiya qida və içki sənayesində şirkətlər tərəfindən geniş istifadə olunur.

Kiçilmənin səbəbləri açıqlandı

Kiçilmənin arxasında müxtəlif səbəblər dayanır. Rəqabət təzyiqi və gəlir itkisi qorxusu səbəbindən firmalar qiymətləri yüksəltməkdən çəkinirlər. Şirkətlər qiymətləri artırmaqdansa, məhsulun keyfiyyətini və ya kəmiyyətini aşağı salmağı seçirlər.

İstehsal xərclərinin artması da inflyasiyaya səbəb ola bilər. İnflyasiya təzyiqlərinə tab gətirmək üçün şirkətlər xammal, inqrediyentlər, enerji və işçi qüvvəsi üçün yüksək qiymətləri kompensasiya etməlidirlər. Bu, mənfəət marjasının azalmasına səbəb ola bilər.

Rəqiblərlə qarşılaşdıqda məhsulun qiymətini qaldırmaq asan seçim deyil, çünki bu, əhəmiyyətli gəlir itkisinə səbəb ola bilər. Məhsulun keyfiyyətinin aşağı salınması və ya miqdarının azaldılması satış həcmini saxlamağa və yüksək istehsal qiymətlərini kompensasiya etməyə kömək edə bilər.

Daralma nümunələri

Kiçilmə nümunələri arasında Amerika içki nəhəngi Coca-Cola (KO) 2014-cü ildə böyük şüşəsinin ölçüsünü 2 litrdən 1,75 litrə endirməsi və Çikaqoda yerləşən şokolad istehsalçısı Mondelez Toblerone şokolad çubuğunun ölçüsünü 170 qramdan 150 qrama endirməsi daxildir. Bu dəyişiklik, üçbucaqlı kəsiklər arasındakı boşluqları artıraraq, daha az kəmiyyət təmin edərək, çubuğun formasını dəyişdirərək daxil edilmişdir.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button