Maliyyə lüğəti

Ümumi mənfəət marjası “Gross profit margin” nədir?

Ümumi mənfəət marjası, şirkətin istehsal xərcləri çıxıldıqdan sonra nə qədər gəlirin qaldığını göstərən rentabellik nisbətidir.

Bu mənfəət marjası əsasən bir şirkətin mal və ya xidmətlərini nə qədər səmərəli istehsal etdiyini və satdığını ölçür. Yüksək ümumi mənfəət marjası şirkətin yaxşı işləməsi və mal və ya xidmətlərindən əhəmiyyətli gəlir əldə etməsi deməkdir. Aşağı ümumi mənfəət marjası o deməkdir ki, gəlir satılan malların dəyəri (COGS) ilə demək olar ki, eynidir.

Ümumi mənfəət marjası haqqında harada eşitmisiniz?

Maliyyə analitikləri oxşar şirkətləri və ya şirkətləri sənaye meyarları ilə müqayisə etmək üçün ümumi mənfəət marjasından istifadə edirlər. O, həmçinin investorlara bir şirkətin daha yüksək ümumi mənfəət marjası ilə yaxşı gəlir gətirə biləcəyini və ya edə bilməyəcəyini bildirir.

Ümumi mənfəət marjası haqqında nə bilmək lazımdır?

Ümumi mənfəət marjası satılan malların dəyərini (COGS) ümumi gəlirdən götürərək və onu ümumi gəlirə bölmək yolu ilə hesablanır.

(Ümumi gəlir – COGS)/ümumi gəlir

Bu, şirkətin gəlirliliyi haqqında hesabat hazırlayarkən mühüm amildir, çünki o, dolayı məsrəfləri nəzərə almadan sırf istehsala və satışa fokuslanır. Şirkəti sağlam saxlayan iş əməliyyatlarının bu çörəyi və yağıdır.

Ümumi mənfəət marjası yalnız birbaşa materiallardan istifadə etməklə də hesablana bilər. Bəziləri bunun daha dəqiq olduğunu iddia edirlər, çünki bunlar gəlirlə birbaşa əlaqəli olan yeganə dəyişənlərdir. Bu, ümumi mənfəət marjasını yaxşılaşdıra bilər, çünki bütün digər xərclər idarəetmə və əməliyyatlar altında təqdim olunur.

Ümumi mənfəət marjası haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Related Articles

Back to top button