Mavi Okean Strategiyası nədir?

Mavi Okean Strategiyası nədir?
Kiçilən mənfəət hovuzu üzərində ölümünə rəqiblərlə mübarizə aparmaq, qanlı qırmızı okeanlar yaratmaq əvəzinə, strategiyanın tərəfdarları daha gəlirli biznes qazanmaq üçün “böyümə üçün yetişmiş, istifadə olunmamış yeni bazar məkanlarından ibarət mavi okeanlar yaratmağı” təklif edirlər.
Mavi Okean Strategiyası haqqında harada eşitmisiniz?
Siyasətdən idmana qədər hər hansı bir sahədə rəqibləri ilə onların arasında şəffaf mavi su qoymaq haqqında danışan birini eşitmisinizsə, bu oxşar konsepsiyanı tətbiq edir. Strategiya həmin məkanı yaratmağın yollarını təklif edir.
Mavi Okean Strategiyası haqqında nə bilmək lazımdır?
Mavi Okean Strategiyası W. Chan Kim və Renee Mauborgne tərəfindən hazırlanmışdır. Onlar 100 il ərzində 30 sənayedə bəzi şirkətləri nəyin uğur qazandığını tapmaq üçün məlumatlara baxdılar. Məlumatları sındıraraq, bazarda yeni boşluqlar tapmaq və yeni müştəriləri çevirmək üçün addım-addım bir proses hazırladılar.
Şirkətlər iki seçim edə bilərlər:
Kim və Mauborgne öz strategiyaları ilə yanaşı, bir şirkətin Mavi Okean Strategiyasının necə yaradılacağını qiymətləndirmək üçün müraciət edə biləcəyi bir sıra alətlər, çərçivələr və metodologiyalar yaratdılar.